lørdag den 29. januar 2011

L


I dag er min første dag ude af sengen, efter at have ligget vandret siden i mandags! En lungebetændelse fik mig ned og ligge, men nu er jeg stærkt tilbage. INTET skal tage min weekend fra mig.
I torsdags tog L til Japan i et halvt år.. Kommer til at savne hende. Vi ser ikke hinanden så tit, men L har altid været et stabilt forbillede for mig. Pas på dig selv i den store by! Jeg vil tænke lidt på dig hver dag.

Jeg føler lidt folk forlader mig for tiden. Haha.. det lyder mere ynkeligt end det skal. Men faktum er at alle bevæger sig omkring mig. Jeg skal følge med. Men lige nu er motoren tom, så mens jeg må lave et pitstop, så drøner alle de andre forbi mig. Og det er hårdt at se.

I aften skal jeg spise hos min veninde Li og senere skal vi i byen. Det blir skønt at komme ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar